19 Haziran 2014 Perşembe

Kim Bilir Göz Yaşları

Denizin kıyısında bir bayan ağlıyordu sesi denizin dalgalarına karışmış ufuklardan duyulur olmuş sanki bir deniz kızı şarkı söylemesi gibiydi büyük yük gemisi durdu tekneyi suya indirip kıyıya vardı. Bir bayan ağlıyordu Şaşırdı teknedeki bay Ali kızın yanına vardı ve kız ağlamaktan nefes alamıyordu bir anda sustu ve bay Ali kıza baktığında kız öldüğünü fark etti elinde bir kağıt ve kağıtta ki yazıları okudu ve çok üzüldü ağlamaya başladı kağıtta şunlar yazılıydı : Ben hayatta en değerli sevgiliye sahiptim ama macerayı çok severdim tekneyle gece denize açıldım deniz dalgalı idi sonra fırtına başlamıştı  fırtınadan dolayı teknem uzaklara getirdi beni yakıtım bitmişti yardım alamadım ve sevgilim tekne ile tek başıma açılmama karşıydı radyodan haberleri takip ediyordum yardıma gelirler diye ama sevgilim denizde ki arama çalışmalarına gönüllü katılmış ve beni bulana kadar denizden çıkmamış akıntıda oda kaybolmuş... En değer verdiğim insan benim için hayatını bilerek feda etti .. ben ise onu dinlemedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder