12 Aralık 2013 Perşembe

ADALET VAR MI?

Adalet var mı bilemedim. İlahisi vardır herhalde dimi. Hukuksal olarak henüz birşey göremedim.
Savcının benimle dalga geçişi iyiydi. İmzalamış olduğum bir sözleşme yüzünden gittim savcıya. Bana hak vereceğine bana inanacağına inanmıştım. Anlatmaya başladım. İmzalamak zorunda kaldım çünkü yakınlarıma zarar versinler istemedim dedim. Korkmana gerek yok bu devlette adalet, hukuk var dedi. Polise gitseydin diye de ekledi. Bilemedik dedim. Sadece korktuk. Bu olay sizin tecrübesizliğinizden kaynaklanıyor. Adam sözleşme ile sizden haklarını talep etmekte özgür dosyayı kapatıyorum dedi.
Savcı bey bana bir darp, şiddet ya da silahla saldırırlarsa bu suç duyurusunu dikkate alacacağını söyledi. Adamlar bişey yapmamışlar sadece tehdit etmişler. Bizi dövmeleri gerekiyordu. Yada silah göstermeleri.. Şimdi düşünüyorum. Kadınlar kocalarının onu öldüreceklerini bildiriyorlar. Ve önemsenmiyor. 1 gün sonra kocası öldürüyor. Adalet için ne yapmak lazım acaba???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder