18 Kasım 2013 Pazartesi

Sessiz Çığlık

Gemiler seslenirken sustu birden gözyaşlarına boğuldu o anlarını hatırladı çünkü ilk evlilik teklifini almıştı gemide birden çantasını çaldı biri yere yığıldı ve hıçkırıklara boğuldu kendisini sahiplenecek kimsesi yoktu çantası gitmişti ve içinde eski sevdiğine dair her şey vardı hırsızın arkasından uzunca baktı yalvarırcasına ne olur geri getir der gibi çantayı karıştıran hırsız içindeki resimleri görünce geri döndü kıza çantayı geri verdi kız hemen resimlere baktı aldı öptü ve şaşkınca hırsıza baktı neden geri geldin diye bakışlarındaki manayı anlayan hırsz maskesini çıkarınca kız eski sevgilisini karşısında gördü ve neden dedi, sevgilisi ben seni unutamadım bu sebeple çantanı almaya karar verdim bunu yapamayınca bu yola başvurdum çünkü benim resmim sürekli sende bulunurdu beni hala sevip yada sevmediğini seni üzmeden ancak böyle anlardım boynuna sarılan kız erkeğe gemiyi gösterdi ağlamaya devam ederek mutluluklarını paylaştılar...


Yazar: Zeynel Abidin Akyol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder